V tejto časti si popíšeme spôsob ako si resetovať resp. vygenerovať nové heslo na prihlásenie sa do Request Management Portal. Video návod je dostupný na YouTube kanáli.
Heslo sa resetuje v prípade, ak sme ho zabudli alebo po aktivácii účtu. V oboch prípadoch je postup rovnaký. Prejdeme na prihlasovaciu stránku. Kliknem na odkaz „Zabudnuté heslo“. Zobrazí sa stránka pre resetovanie hesla. Prvým krokom je zadanie prihlasovacieho mena, teda emailovej adresy. Po zadaní emailovej adresy klikneme na tlačidlo „Pokračovať“. Zobrazí sa nám ďalšia stránka s informáciou o tom, že na danú emailovú adresu bol odoslaný notifikačný email s ďalším postupom. Všetky mailové notifikácie sú dvojjazyčné. Prvá časť notifikácie je v lokálnom jazyku a druhá časť notifikácie je v anglickom jazyku.
Po obdržaní notifikačného emailu je potrebné kliknúť na určený odkaz. Následne sa zobrazí stránka, kde môžeme zadať nové heslo. Nové heslo zadáme do prvého políčka a následne to isté heslo do druhého políčka. Obe heslá musia byť rovnaké.
Zvolené heslo musí spĺňať podmienku komplexnosti. Heslo musí obsahovať minimálne jedno veľké písmeno, minimálne jedno číslo a aspoň jeden špeciálny znak ako „bodka“, „mriežka“, „hviezdička“ a podobne. Minimálna dĺžka hesla musí byť 8 znakov.
Následne klikneme na tlačidlo „RESETOVAŤ“.
Ak sú všetky podmienky splnené, zobrazí sa nám nasledujúca stránka. V prípade, že nám prehliadač ponúkne možnosť uložiť si heslo, môžeme ho uložiť. Kliknutím na príslušný odkaz sa nám zobrazí prihlasovacia, stránka kde sa môžeme prihlásiť do systému.